Для учнів

Математика

Дистанційне навчання


Для учнів 5-11 класів з усієї країни існує проект «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслювали українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
Залишаємось вдома! Вчимось вдома!

10 клас Алгебра
1-й тиждень. Похідна функції. Її фізичний та геометричний зміст. (Тиж.1:ПН)
                       Таблиця похідних. Правила диференціювання (Тиж.1:ПТ)
2-й тиждень. Похідна складеної функції (Тиж.2:ПН)
                       Формула рівняння дотичної до графіка функції (Тиж.2:ПТ)
3-й тиждень. Складання рівняння дотичної до графіка функції (Тиж.3:ПТ)
4-й тиждень. Ознака сталості функції, спадання і зростання функції. (Тиж.4:ПН)
5-й тиждень. Знаходження проміжків зростання і спадання функцій (Тиж.5:ПН)
                       Екстремуми функції (Тиж.5:ПТ)
6-й тиждень. Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків. (Тиж.6:ПТ)
7-й тиждень. Побудова графіків функцій (Тиж.7:ПН)
                       Найбільше і найменше значення функції на проміжку (Тиж.7:ПТ)
8-й тиждень. Прик-ні задачі на знаходження найбільшого/найменшого знач. деякої величини (Тиж.8:ПН)
                       Степінь із раціональним показником та його властивості (Тиж.8:ПТ)
9-й тиждень. Ірраціональні рівняння (Тиж.9:ПН)
                       Ірраціональні нерівності (Тиж.9:ПТ)
10-й тиждень. Основні співвід-ня між тригонометр. функціями одного й того самого аргументу (Тиж.10:ПТ)

10 клас Геометрія
1-й тиждень. Координати в просторі (Тиж.1:СР)
2-й тиждень. Вектори в просторі (Тиж.2:СР)
3-й тиждень. Задачі на вектори (Тиж.3:СР)
4-й тиждень. Скалярний добуток векторів (Тиж.4:СР)
5-й тиждень. Перетворення простору (Тиж.5:СР)
6-й тиждень. Векторно-координатний метод розв’язання задач (Тиж.6:СР)
7-й тиждень. Паралельне проєктування (Тиж.7:СР)
8-й тиждень. Побудова перерізів (Тиж.8:СР)
9-й тиждень. Кути та відстані у просторі (Тиж.9:СР)
10-й тиждень. Паралельність та перпендикулярність прямих і площин у просторі (Тиж.10:СР)

11 клас Алгебра
1-й тиждень. Основні правила комбінаторики (Тиж.1:ПН)
                       Комбінаторика. Перестановки (Тиж.1:ПТ)
2-й тиждень. Розміщення та комбінації (Тиж.2:ПН)
                       Розв'язування комбінаторних задач (Тиж.2:ПТ)
3-й тиждень. Випадкова подія. Ймовірність випадкової події (Тиж.3:ПТ)
4-й тиждень. Класичне означення ймовірності випадкової події (Тиж.4:ПН)
5-й тиждень. Застосування формул комбінаторики для знаходження ймовірностей випад.подій (Тиж.5:ПН)
                       Вибірка. Характеристики вибірки (Тиж.5:ПТ)
6-й тиждень. Функції, їхні властивості та графіки. Урок № 1 (Тиж.6:ПТ)
7-й тиждень. Функції, їхні властивості та графіки. Урок № 2 (Тиж.7:ПН)
                       Тригонометричні функції. Урок № 1 (Тиж.7:ПТ)
8-й тиждень. Тригонометричні функції. Урок № 2 (Тиж.8:ПН)
                       Похідна та її застосування. Урок № 1 (Тиж.8:ПТ)
9-й тиждень. Похідна та її застосування. Урок № 2 (Тиж.9:ПН)
                       Показникова та логарифмічна функції. Урок № 1 (Тиж.9:ПТ)
10-й тиждень. -

11 клас Геометрія
1-й тиждень. Циліндр і конус (Тиж.1:СР)
2-й тиждень. Куля і сфера (Тиж.2:СР)
3-й тиждень. Тіла обертання (Тиж.3:СР)
4-й тиждень. Задачі на об’єми тіл обертання (Тиж.4:СР)
5-й тиждень. Повторення. Зображення геометричних тіл (Тиж.5:СР)
6-й тиждень. Обґрунтування малюнків геометричних тіл (Тиж.6:СР)
7-й тиждень. Задачі на площу поверхонь піраміди та призми (Тиж.7:СР)
8-й тиждень. Задачі на знаходження об’ємів піраміди та призми (Тиж.8:СР)
9-й тиждень. Розв'язування задач з різними геометричними тілами (Тиж.9:СР)
10-й тиждень. -

Безкоштовні уроки з математики

Відеоуроки: 10 клас. Геометрія на сайті 10minSchool
Тести он-лайн на сайті Online Test Pad

_________________________________________________________________

Що треба робити, щоб встигати з геометрії

При вивченні геометрії незнання чого-небудь з пройденого матеріалу може бути причиною нерозуміння нового матеріалу. Наведемо приклад.

Припустимо, на уроці вчитель доводить теорему про рівність вертикальних кутів. Як ви знаєте, в цьому доказі використовуються визначення суміжних кутів і теорема про суму суміжних кутів. Якщо ви не знаєте, які кути називаються суміжними, не знаєте теореми про суму суміжних кутів, то ви такі докази не зрозумієте. В результаті цей урок буде марною тратою часу. І до вашого незнання суміжних кутів додасться незнання теореми про рівність вертикальних кутів.

Тому для того, щоб добре встигати з геометрії, потрібно знати основні результати вивченого матеріалу. А для цього треба повторювати пройдений матеріал по контрольних питань.

Повторювати пройдений матеріал по контрольних питань треба так. Прочитайте питання. Усвідомте його собі. Якщо потрібно дати визначення будь-якої фігури, подумки дайте таке визначення. Корисно зробити від руки креслення обумовленою фігури. Якщо в питанні мова йде про теорему, сформулюйте її, усвідомте собі, в чому умова і висновок цієї теореми. Зробіть від руки креслення, що ілюструє зміст теореми. Доказ теореми при кожному повторенні давати необов'язково.


Повторюйте пройдений матеріал кожного разу, коли при вивченні нового матеріалу ви виявляєте незнання чого-небудь.

2 коментарі: