вівторок, 3 квітня 2018 р.

Інтернет-олімпіади

Шановні колеги та учні! 

Освітній проект "На Урок" запрошує до участі в безкоштовних предметних інтернет-олімпіадах «На Урок» учнів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
Головна мета інтернет-олімпіад «На Урок» – створення оптимальних мотиваційних умов для вивчення відповідної предметної дисципліни усіма учнями з будь-яким рівнем знань. Завдання адаптовані до шкільної програми, але інтернет-олімпіада «На Урок» має суттєву відмінність від типових конкурсних заходів – кожен без винятку учень зможе проявити себе.
Детальніше ознайомлення за посиланням
P.S. Якщо ви бажаєте прийняти участь в олімпіаді, пишіть у коментарях, я передам вам пароль для входу.

8 коментарів:

  1. Доброго дня, чи можу я взяти участь в олімпіаді не з математики, а наприклад з біології?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чи підійде ваш пароль, до олімпіади з біології?

      Видалити
    2. Так, можете взяти участь в олімпіаді з біології. Реєстрування з паролем потрібно для кожного предмету окремо )
      P.S. Сергій, я відправила тобі пароль для біології )

      Видалити
  2. Можна взяти участь в олімпіаді з хімії і з біології





    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можна взяти, але спочатку треба було зареєструватися. Реєстрацію завершено 30-го вересня.

      Видалити
  3. Коли відкрили офіційний сайт - побачили що олімпіада триватиме до 26 жовтня Сьогодні син увійшов за тім паролем який йому дали вибрав олімпіаду з математики - написано що реєстрація завершена

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо я його реєструвала, то йому треба заповнити форму "Вхід в особистий кабінет учня" за даними, що я давала, а реєстрація, вже дійсно завершена )
      Будь ласка, нехай до мене підійде, з'ясуємо в чому проблема.

      Видалити